Studijski program: Diplomski studij fizioterapije Orahovica Predmet: Bioenergetika pokreta i utjecaji okoliša Akademska godina: 2017/18 Godina studija: 1 Termin izvođenja nastave: 30.04.2018 - 11.05.2018 Broj studenata 30 ECTS bodovi 5
0 - seminar nije napravljen 0.5 - seminar je napravljen krivo ili student ne razumije seminar 1 - seminar je riješen točno, ali student ne razumije tematiku u potpunosti 1.5 - seminar je napravljen točno i student u potpunosti razumije tematiku 2 - seminar je napravljen točno, student u potpunosti razumije tematiku i povezao je prezentaciju s teorijom 2.5 - seminar je napravljen točno, student u potpunosti razumije tematiku i iznimno je dobro povezao prezentaciju s teorijom 3 - seminar je napravljen točno, student u potpunosti razumije tematiku i iznimno je dobro povezao prezentaciju s teorijom uz dobro prikazan praktični primjer
Istraživački pristup u zdravstvu
Istraživački pristup u zdravstvu
Akademska godina 2019./2020. Termin izvođenja nastave: 02.12.2019 - 13.12.2019. Studijski program: diplomski studij fizioterapije Nositelj:doc. dr. sc. Hrvoje Brkić Godina studija: 1 ECTS bodovi: 5 Broj sati nastave prema vrsti nastave: Predavanja 30, seminari 30,
Nastava započinje 2. 12. 2019. u 10:00 u
Ciljevi predmeta:
Glavni cilj je pokazati studentu važnost izabiranja prikladnog istraživačkog pristupa; podučiti studenta kritički analizirati kvantitativna i kvalitativna istraživanja; objasniti logiku i proces kvantitativnih i kvalitativnih paradigmi u istraživanju te korist različitih metoda. Specifični cilj kolegija je osposobiti studenta u izabiranju konkretnog istraživačkog problema te pisanju prijedloga istraživanja.
Očekivani ishodi učenja za predmet Nakon odslušanog kolegija student će razlikovati kvantitativni i kvalitativni istraživački pristup; definirat će glavne kvantitativne i kvalitativne metode i strategije; argumentirat će odabir određenih istraživačkih metoda.
Sadržaj predmeta: Razvoj znanstvenog znanja i funkcija. Usporedba znanstvenih paradigmi. Razlike između kvantitativnog i kvalitativnog istraživanja. Problemi prikladni za kvantitativno i/ili kvalitativno istraživanje. Razlozi za odabir određene strategije i metode kvantitativnog/kvalitativnog prikupljanja i analize podataka. Procedura prikupljanja podataka i mogući problemi. Metode analize . Interpretacija rezultata. Izvještavanje rezultata kvantitativnog/kvalitativnog istraživanja
Način ocjenjivanja:
Ispit je podjeljen u dva dijela pismeni ispit i izrada seminara, seminar se izrađuje iz statističkog dijela kolegija, izrađeni seminar studenti šalju na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- pismeni ispit 20 pitanja (višestruki izbor), 15 iz istraživačkog dijela, 5 iz statistike – ukupno 20 bodova - seminar – 10 bodova
seminar mora sadržavati:
opis uzorka
hipotezu
popis veličina koje se mjere, svaku veličinu opisati koja je to varijabla i kojom se ljestvicom mjeri
opis na koji način su izabrane veličine mjerene
prikupljene podatke
metode koje su korištene u obradi podataka
za svaki statistički test korišten u seminaru navesti uvjete primjene i ograničenja
interpretacija rezultata testiranja i odluka o prihvaćanju/odbijanju hipoteze
Seminare predati najasnije do cetvrtka, 12.12.2019. u 12 sati (podne!)
Literatura: Boris Petz: Osnovne statisticke metode za nematematicare
Redoslijed izvođenja nastave:
Ocjena seminara - fizioterapija
0 - seminar nije napravljen 0.5 - seminar je napravljen krivo ili student ne razumije seminar 1 - seminar je riješen točno, 1.5 - seminar je napravljen točno i povezan s teorijom 2 - seminar je napravljen točno i izvrsno povezan s teorijom (prikazan i primjer) 2.5 - seminar je napravljen točno, student u potpunosti razumije tematiku i prezentira ju ostalim studentima i dobro je povezao prezentaciju s teorijom 3 - seminar je napravljen točno, student u potpunosti razumije tematiku i iznimno je dobro povezao prezentaciju s teorijom uz dobro prikazan praktični primjer i prezentira ga studentima
Seminarima koji se šalju u pisanom obliku provjerava se plagiranost. Prihvatljivi postotak plagiranosti rada je ispod 30%.
Dentalna radiologija 2016.2017.
1. Katedra: Biofiziku i radiologiju
2. Predmet: Dentalna radiologija
3. Nositelj predmeta: Prof.dr.sc. Zvonimir Sucic
4. Akademska godina: 2016./2017.
5. Godina studija: 2.
6. Termin izvodenja nastave: 13.4. - 28. 4. 2017.
7. Organizacija nastave: turnusna
8. Broj sati nastave prema vrsti nastave: Predavanja 15 sati, seminari 30 sati; vjezbe 0 sati
9. ECTS bodovi: 4
NASTAVNA LITERATURA
Obavezna literatura: 1 Ivan Krolo. Dijana Zadravec i suradnici. Dentalna radiologija. Medicinska naklada, Zagreb 2016 Dopunska literatura: www.physics.mefos.hr
OBLICI I TERMINI PROVJERE ZNANJA
Nacin polaganja ispita:
(1) pismeni ispit - 20 pitanja sa visestrukim odgovorima
12, 13 dovoljan (2) 14,15, 16 dobar (3) 17, 18, 19 vrlo dobar (4) 20 i vise - izvrstan (5);
(2) Seminarski zadatci. Bodovi se pribrajaju ispitnim bodovima tek ako student polozi pismeni ispit (ima 12 ili vise bodova) a) samostalni zadatak - do najvise dva boda b) male pismene provjere na seminarima (dvije) do najvise po dva boda