Katedra za biofiziku i radiologiju

Bioenergetika pokreta i utjecaji okoliša

Studijski program: Diplomski studij fizioterapije Orahovica
Predmet: Bioenergetika pokreta i utjecaji okoliša
Akademska godina: 2017/18
Godina studija: 1
Termin izvođenja nastave: 30.04.2018 - 11.05.2018
Broj studenata 30
ECTS bodovi 5

Predavanja

Ocjena seminara - medicina

0 - seminar nije napravljen
0.5 - seminar je napravljen krivo ili student ne razumije seminar
1 - seminar je riješen točno, ali student ne razumije tematiku u potpunosti
1.5 - seminar je napravljen točno i student u potpunosti razumije tematiku
2 - seminar je napravljen točno, student u potpunosti razumije tematiku i povezao je prezentaciju s teorijom
2.5 - seminar je napravljen točno, student u potpunosti razumije tematiku i iznimno je dobro povezao prezentaciju s teorijom
3 - seminar je napravljen točno, student u potpunosti razumije tematiku i iznimno je dobro povezao prezentaciju s teorijom uz dobro prikazan praktični primjer

Istraživački pristup u zdravstvu

Istraživački pristup u zdravstvu

Akademska godina 2019./2020.
Termin izvođenja nastave: 02.12.2019 - 13.12.2019.
Studijski program: diplomski studij fizioterapije
Nositelj:doc. dr. sc. Hrvoje Brkić
Godina studija: 1
ECTS bodovi: 5
Broj sati nastave prema vrsti nastave: Predavanja 30, seminari 30,

Nastava započinje 2. 12. 2019. u 10:00 u

 

Ciljevi predmeta:


Glavni cilj je pokazati studentu važnost izabiranja prikladnog istraživačkog pristupa; podučiti studenta kritički analizirati kvantitativna i kvalitativna istraživanja; objasniti logiku i proces kvantitativnih i kvalitativnih paradigmi u istraživanju te korist različitih metoda. Specifični cilj kolegija je osposobiti studenta u izabiranju konkretnog istraživačkog problema te pisanju prijedloga istraživanja.

Očekivani ishodi učenja za predmet
Nakon odslušanog kolegija student će razlikovati kvantitativni i kvalitativni istraživački pristup; definirat će glavne kvantitativne i kvalitativne metode i strategije; argumentirat će odabir određenih istraživačkih metoda.

Sadržaj predmeta:
Razvoj znanstvenog znanja i funkcija. Usporedba znanstvenih paradigmi. Razlike između kvantitativnog i kvalitativnog istraživanja. Problemi prikladni za kvantitativno i/ili kvalitativno istraživanje. Razlozi za odabir određene strategije i metode kvantitativnog/kvalitativnog prikupljanja i analize podataka. Procedura prikupljanja podataka i mogući problemi. Metode analize . Interpretacija rezultata. Izvještavanje rezultata kvantitativnog/kvalitativnog istraživanja

Način ocjenjivanja:

Ispit je podjeljen u dva dijela pismeni ispit i izrada seminara, seminar se izrađuje iz statističkog dijela kolegija, izrađeni seminar studenti šalju na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.


- pismeni ispit 20 pitanja (višestruki izbor), 15 iz istraživačkog dijela, 5 iz statistike – ukupno 20 bodova
- seminar – 10 bodova

            seminar mora sadržavati:

  • opis uzorka
  • hipotezu
  • popis veličina koje se mjere, svaku veličinu opisati koja je to varijabla i kojom se ljestvicom mjeri
  • opis na koji način su izabrane veličine mjerene
  • prikupljene podatke
  • metode koje su korištene u obradi podataka
  • za svaki statistički test korišten u seminaru navesti uvjete primjene i ograničenja
  • interpretacija rezultata testiranja i odluka o prihvaćanju/odbijanju hipoteze

 

Seminare predati najasnije do cetvrtka, 12.12.2019. u 12 sati (podne!)

Literatura:
Boris Petz: Osnovne statisticke metode za nematematicare

 Redoslijed izvođenja nastave:

Redosljed izvođenja nastave

 

 

 

 

Ocjena seminara - fizioterapija

0 - seminar nije napravljen
0.5 - seminar je napravljen krivo ili student ne razumije seminar
1 - seminar je riješen točno,
1.5 - seminar je napravljen točno i povezan s teorijom
2 - seminar je napravljen točno i izvrsno povezan s teorijom (prikazan i primjer)
2.5 - seminar je napravljen točno, student u potpunosti razumije tematiku i prezentira ju ostalim studentima i dobro je povezao prezentaciju s teorijom
3 - seminar je napravljen točno, student u potpunosti razumije tematiku i iznimno je dobro povezao prezentaciju s teorijom uz dobro prikazan
praktični primjer i prezentira ga studentima

 

Seminarima koji se šalju u pisanom obliku provjerava se plagiranost. Prihvatljivi postotak plagiranosti rada je ispod 30%.

Dentalna radiologija 2016.2017.

1. Katedra: Biofiziku i radiologiju

2. Predmet: Dentalna radiologija

3. Nositelj predmeta: Prof.dr.sc. Zvonimir Sucic

4. Akademska godina: 2016./2017.

5. Godina studija: 2.

6. Termin izvodenja nastave: 13.4. - 28. 4. 2017.

7. Organizacija nastave: turnusna

8. Broj sati nastave prema vrsti nastave: Predavanja 15 sati, seminari 30 sati; vjezbe 0 sati

9. ECTS bodovi: 4

NASTAVNA LITERATURA

Obavezna literatura:
1 Ivan Krolo. Dijana Zadravec i suradnici. Dentalna radiologija. Medicinska naklada, Zagreb 2016
Dopunska literatura:
www.physics.mefos.hr

OBLICI I TERMINI PROVJERE ZNANJA

Nacin polaganja ispita:

(1)     pismeni ispit - 20 pitanja sa visestrukim odgovorima  

12, 13  dovoljan (2)
14,15, 16 dobar (3)
17, 18, 19  vrlo dobar (4)
 20 i vise - izvrstan (5);

(2) Seminarski zadatci. Bodovi se pribrajaju ispitnim bodovima tek ako student polozi pismeni ispit (ima 12 ili vise bodova)
a) samostalni zadatak - do najvise dva boda
b) male pismene provjere na seminarima (dvije) do najvise po dva boda

 

Redosljed izvodenja nastave